מתנה לגננת

אהלן כולם!
מזמן לא עדכנתי בבלוג מה קורה איתנו.. אז נראה לי שעכשיו זה זמן טוב,
אני במעבדה ברגע זה, משהו מתחמם ומבעבע לו לידי, ומשהו אחר מחכה שאקשור סביבו סרט..

ארז ואני כל הזמן חושבים על דרכים חדשות להפתיע אתכם, המשפחה של לאטיקה, עם עיצובים חדשים והפתעות.. אבל בעיקר אנחנו שואפים לשפר את החוויה של מי שמבקר בבלוג, שמתפקד כאתר עד שנבנה אחד רשמי..

אז נתנצל על הבלגן הזמני בעמוד הסבונים המעוצבים שעובר שינויים בימים אלה, ואנחנו מקווים שכשנסיים, תוכלו לקנות סבון דרך העמוד בקלות ובכיף גם אם אין לכם פייפאל.

אנחנו עובדים על מארזים שונים לחגים ולאירועים שיהיה פשוט לרכוש גם דרך האתר.
בינתיים - אנחנו נהנים מאוד לשמוע מכם במייל ובטלפון ולתת את השירות באופן ישיר :)


השבוע פנו אלי כמה קבוצות הורים שקונים יחד מתנה לגננת,
אז צילמתי את המקבץ האחרון שהכנתי - בקופסאות פח מקסימות שהגיעו לישראל מאמסטרדם, והן שימושיות לאכסון של כלמיני דברים קטנים וגדולים אבל הכי הכי כיף  למצוא בתוכן עוגיות ביתיות..


אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומקסימה שתעלה חיוך על שפתיה של מי ששומרת לכם על האוצר, רק תאמרו לי מה התקציב ואשלח לכם תמונה של חבילה יפה ומפנקת..


אני ממשיכה לעבוד, כאן במעבדה שלי :)
נשיקות!
מזי

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2015. Website by Way2themes